¿FSGS را تحت تاثیر قرار بارداری برای زنان؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

¿FSGS را تحت تاثیر قرار بارداری برای زنان؟

یک نوزاد جدید شادی به هر خانواده است، اما بارداری می تواند بسیاری از استرس در بدن شما قرار داده است. اگر مبتلا به بیماری کلیوی یا نارسایی کلیوی، شما و کودک شما متولد نشده می توانید در معرض خطر قرار داده است. در حالی که کنترل از وضعیت خود، ممکن است که شما می توانید یک نوزاد سالم است.

شواهد خوبی نشان می دهد که زنان با کلیه خون طبیعی بیماری بسیار خفیف، فشار و کم و یا هیچ پروتئین در ادرار می تواند یک بارداری سالم وجود دارد. در زنان مبتلا به بیماری متوسط ​​تا شدید کلیه (مرحله 3/5)، خطر ابتلا به عوارض بسیار بالاتر است. برای برخی از زنان، خطر ابتلا به مادر و کودک به اندازه کافی زیاد است که آنها باید در نظر اجتناب از بارداری است.

¿FSGS embarzao برای زنان تاثیر می گذارد؟

است یک مطالعه موردی از یک زن دادن یک نوزاد سالم وجود دارد. وقتی که او متوجه شد که باردار، توقف در نظر گرفتن همه کمتر از 10 میلی گرم پردنیزون روزانه 1X و فشار خون به لابتالول تغییر یافت. او همچنین شروع به دنبال یک رژیم غذایی کم سدیم سخت برای کمک به التهاب درمان بدون دیورتیک. او می تواند ترسناک است، اما او این کار را به بهترین شما می توانید یک مثبت، نگرش فعال حفظ کند. این توصیه که هر کسی با توجه به FSGS بارداری به تلاش برای در بهترین شکل ممکن، وزن ایده آل از قبل، آزمایشگاه فشار خون پایدار و خوب است.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به FSGS ممکن است شانس درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، طب سوزنی، فتیلهگذاری درمان سوپ دارویی، و غیره این درمان ها در نظر گرفته شده برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، التهاب و لخته شدن previnir، که ارائه مواد مغذی و از بین بردن شرایط استاز sanguínea.Sus می تواند کنترل شود به خوبی و می توانید یک نوزاد سالم است.

با این حال، این درمان تنها در چین در دسترس به طوری که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان می باشد.

اگر شما هر گونه نوع بیماری کلیوی، و به دنبال جایگزین و درمان های طبیعی، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما می توانیم با کمک همه چیز ممکن است.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: